
Na této plavbě spolu objevíme krásy jižní Dalmácie.
Cena: 570 €/osoba/týden
FIRST MINUTE – sleva 10 %
Rezervujte si plavbu do 31. 12. 2025 a získejte 10% slevu na termíny v příštím roce.
Po novém roce bude platit standardní sleva 5 %.
Doporučte kamaráda – získejte 1 000 Kč
Za každého kamaráda, kterého přivedete na plavbu, získáte 1 000 Kč slevu ze své ceny plavby.
Pokud si plavbu objedná do 31. 12., získá také 10% FIRST MINUTE slevu.
Studentská sleva – 10 %
Jste student? Ukažte platný doklad o studiu a získejte dalších 10 % navíc.
Slevy se sčítají, takže do konce roku můžete získat až 20% slevu.
Trasa: TROGIR - HVAR - KORČULA - DUBROVNIK - TROGIR (délka trasy cca 270 NM)
Cena zahrnuje:
Pronájem lodě na týden
Skipper
Závěrečný úklid lodě
Poplatky za kotvení v domovském přístavu
Pojištění kauce
Cena nezahrnuje:
Lůžkoviny
Turistická Tax 1,50 € os/den
Pojištění osob
Spotřebované pohonné hmoty (cca 25 €/os)
Poplatky za kotvení a stání v jiném než domovském přístavu (cca 30 €/os)
Strava (posádka zajišťuje a hradí stravu i pro kapitána lodě)
Doprava (posádka zajišťuje a hradí dopravu i pro kapitána lodě)

Hvar
Ostrov Hvar je čtvrtým největším ostrovem v jadranském souostroví a také druhým nejdelším. Hvar se vyznačuje velmi mírným příjemným podnebím, vyniká největším počtem hodin slunečního svitu na celém východním Jadranu. Hvar byl známý od starověku pro svoji strategickou polohu. Významná střediska cestovního ruchu na Hvaru jsou města Hvar, Starí Grad a Jelsa.
Korčula
Ostrov má bohatou prehistorii. Přestože Korčulané vnímají jako zakladatele svého města Antenora, jež uprchl z Troje, byly zde nalezeny dokonce ještě starší důkazy osídlení - neolitické pohřební mohyly a řecká kolonie. Vedle dřeva na stavbu lodí zásobovaly korčulanské doly kamenem pro stavbu budov i vzdálená města.
Opevněné staré město Korčula s ulicemi uspořádanými do vzoru rybí kostry vystaveno v těsné blízkosti útesů. Výstavba za hradbami byla zakázána až do 18. století, dřevěný padací most byl nahrazen až v roce 1863. Všechny rovné uličky jsou stupňovité (s výjimkou těch, jež vedou podél jihovýchodních hradeb.Ve městě najdeme několik zajímavých historických památek: římskokatolickou katedrálu Svatého Marka, františkánský klášter z 15. století a masivní městské opevnění
Dubrovnik
Donedávna se tradovalo, že Dubrovník, původním jménem Ragusa, vznikl sloučením dvou osad: Laus a Dubrava, slovanské osady na pobřeží ve 12. století obě osady spojily v jednotný celek, když byla zasypána původní úžina, na jejímž místě se dnes nachází třída Stradun.
Podle posledních archeologických zjištění a rekonstrukce starořeckých námořních cest byl původně řeckou námořnickou osadou. Pod Stradunem, v místech, kde měla být zasypaná úžina, se našly přirozené pískové vrstvy.
V historickém Dubrovníku trvale žije jen pět tisíc lidí, takže je městem, které je možné z okolních kopců přehlédnout jedním pohledem. Celý Dubrovník je jen jedna velká pěší zóna. Třemi vstupními branami totiž nesmí projet žádné soukromé auto.
Pěším však nepatří jen úzké dubrovnické uličky, ale i impozantní hradby, jimiž je celé město obehnáno. Široké jsou šest a vysoké až třiadvacet metrů, kolem dokola měří bezmála dva kilometry. Kamenné domy a domky se tulí až přímo pod ně, jejich obyvatelé si už dávno zvykli na to, že jim zvědaví turisté doslova a do písmene nahlížejí do hrnců i do ložnic a bez sebemenších zábran vaří, hrají si s dětmi nebo pospávají při odpolední siestě před očima turistů. Město je jedním z nejkrásnějších na pobřeží Středomoří.